marți, 22 februarie 2011

Narcis Iustin Ianau si O mio babbino Caro de Puccini

Exista o vorba "s-a trezit vedeta peste noapte", in cazul lui Narcis Iustin Ianau cand a interpretat piesa O mio babbino Caro din opera "Gianni Schicchi" de Puccini afirm cu tarie ca s-a trezit vedeta in 5 SECUNDE! Extraordinara prestatia, asa cum am mai spus-o si am sa ma tot repet .
Am cautat pe internet si eu la fel ca si Narcis, numai ca eu de acasa si el de la un internet cafe pentru ca acasa nu are internet si am gasit cateva prestatii de marca cu aceasta piesa. Ma gandesc cu cata dorinta si pasiune a cautat pe internet sa-si noteze vesurile si sa faca o interpretare de exceptie.
Ce a zis Narcis?

“Am cautat multe piese sa vad care imi poate pune vocea in valoare. Si am ales-o pe aceea. Am dat negativul cu sase tonuri mai sus decit era originalul. Cind am cintat pentru preselectiile din emisiune eram la liceu. Mai apoi am luat lectii de canto, am invatat sa-mi impostez vocea. Mie acum nu-mi mai place cum am cintat in emisiune, as cinta altfel, nu as mai alege aceeasi melodie."
Uite ce am gasit eu pe YOUTUBE:

1 comentarii:

Dacian spunea...

Faina lui Narcis creste!
Romanii au talent: Narcis Iustin Ianau

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More